Baka en liten kaka....

Hittade dessa på en blogg för ett tag sedan, och tänkte att jag bara måste baka dem ;)



Idag har jag bakat, något ni som verkligen känner mig vet att jag nästan ALDRIG brukar göra. För jag är inte så värst huslig av mig, men idag var jag riktigt duktig och gjorde sånna här fina kakmonstret muffins. Riktigt nice, har inte smakat dem än men flickorna åt dem iaf ;)

Fick nämligen bjda på födelsedagsfika idag lite i efterskott, trevligt trevligt at bli lite uppvaktad. Födelsedagsfirandet var kankse inte det bästa i år, men med tanke på hur jag jobbat de senaste veckorna och situationen här hemma så kändes det ganska ok.

Utgång igår, hände inget speciellt egentligen förutom att jag föll i trappen på rex. Är en väldigt brant trapp där och jag lyckades kliva snett med mina monster klackar och föll framstupa, han få tag i räcket men gjorde skapligt ont...

Haha på tal om ålder igår så kom en av mina coacher och frågade mig igår " Therese , visst är du 23? Jag svarade att det stämde alldelles riktigt. Tydligen hade våran materialförvaltare på fotbollen fått för sig att jag bara var 16 år, och han hade sagt att jag var ju en riktigt talang. Haha kul att höra, men talang har man passerat för länge sedan, nu är man en fallen stjärna. Speciellt nu när vi får målvaktstillskott från allsvenskan. Äntligen en till målvakt i föreningen!

Fick även höra att jag höll "elitserieklass" i innebandy. Var en av våra gamla medarbatare som sett när jag spelade match med vindeln, mot ersboda div 1. Tydligen hade jag fått förfrågan at träna med dalens elitseriedamer, men det är inget som kommit fram till mig. Det budskapet verkar ha fastnat på vägen, hmm... Nog för att jag ändå aldrig skulle kunna ta en plats, men man kanske ändå skulle vilja prova...

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0