Att utgå ifrån att personen är oskyldig

Inom Mcdonalds pratar vi om att man alltid ska utgå från att personen i fråga är oskyldig. Det borde tillämpas i alla sammanhang då jag önskar att vissa i min närhet hade lite förtroende för mig, jag kanske inte alltid varit den perfekta människan, men vad tusan vissa gränser får det finnas... Men nog om det, jag är över det kände bara att jag måste få vädra detta någonstans.........  

Fotbollen gick strålande, många var förvånade att det gick så bra för mig. Men med tanke på att min styrka utomhus är närspel, så borde man kunna räkna ut att jag har ganska lätt inomhus ;) Kanske inte alltid är s¨bra, emn idag spelade jag mitt spel kände mig stor och stark och trygg med bollen. En riktigt skön känsla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0