Sjukt uttråkad..

Blev rejält skrämmd när jag kom till jobbet, trodde det skulle bli en SOR under lunchen. Tack och lov blev det inte det! Men det blir väl snart.....


Slutade tre och sedan dess har jag varit sjukt uttråkad, slagit in julklappar. Sjuktless på det måste jag säga, kan Simon slå in en endaste tack. Hade lämnat massa julklappar som han kunde slå in i helgen när han var ledig, men han gjorde absolut ingenting. Jobbade hela helgen och kommer hem till disk, tvätt och städ som inte heller är gjort så det måste jag göra imorgon också.  Som vanligt är det är upp till mig att ro hem den här julen också, det brukar alltid vara lika jobbigt..

Längtar hem nu, ska bli skönt att få komma bort lite och få lite utrymme, känns inte riktigt som at den här lägenheten är stor nog. Jag bor med förmodligen världens bästa man, kommer förmodligen aldrig hitta en bättre kille, men om inte han anstränger sig för att få det här att funka varför ska jag ens lägga en till tanke på det? Jag är så förvirrad, vet vad jag borde göra men.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0