nice suprise

Fredag är snart här, ska bli skönt då vankas "lilla julafton" med lite julmys med Fanny och Emelie. Ska bli riktigt mysigt måste jag säga! Ska har dock inte hunnit pyssla så mycket ännu, men jag ska försöka få ihop en pepparkakscheescake och fixa lite annat smått och gott så kanske julstämmningen kommer ;) Det faktum att det är 12 minusgrader och massor med snö lär ju hjälpa lite iaf!

Vill bara säga Tack till Fanny och Emelie för att ni finns mina änglar, vad vore jag utan er? :)

Annars då? Sjukdomar på jobbet igen så jag fick rycka in och stänga, boring men ibland får man ta ett slag för laget. Jag gillar nog mitt jobb ganska mycket om jag tänker efter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0