Gentlemen?

Finns det några riktiga gentlemens kvar där ute? Tror fan inte det, kom hem idag hade cykeln full med kassar efter julklappshandel och hade just tränat fotboll så jag var helt slut. Så skulle jag släpa upp cykeln för trappen och ställa in den i vårt cykelgarage, så kommer en kille ut genom dörren. Tittar på mig och smäller igen dörren, rätt framför näsan på mig. Vilket jävla ashole......

Vart är världen på väg?

Usch, nej men huir som helst kul att träna idag. Har varit frånvarande pga av jobb och sjukdom i två veckor men ska träna imorgon också. Denna gång på konstgräs, får se hur det går. Ingen utgång ikväll med andra ord, träningen börjar 8.45 :P

Lite julklappar inköpta igår och idag, tror dock att jag ska handla resten själv. Hade herr stålberg med mig idag och då blev det inte mycket gjort. Han kollar knappt, och när man föreslår något vi kan köpa till någon rycker han på axlarna eller grimaserar så jag ger upp. Köper hellre alla julklappar själv än går med den sur-pellen på stan, går tamejfan fortare.

Köpte en julklapp till Fanny som jag blerv så kär i så jag råkade ta den till mig själv istället, en leopard scarf. Sedan råkade jag köpa en "rockig" klänning och de röda skorna från bianco så jag är nöjd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0