Friday night

Igår var det julklappsinköp för hela slanten, tror jag var hela dagen på stan. Vaknade väldigt tidigt för det var folk som inte ville att jag skulle sova.. Men det var ju trevligt att någon ville att jag skulle vara vaken iofs ;) Åt middag på Nya garaget, väldigt trevlig sällskap men inte så gott måste jag säga. Betalar man 265 kr för en köttbit så tycker jag att det ska vara ganska så jävla gott, men detta var verkligen ingen märkvärdigt, hade jag lika gärna kunnat laga hemma... Köttet var alldelles blodigt, och jag får verkligen kväljningar av det.. Blä.....

Idag världens jobbigaste dag, har konstaterat i veckan att arbetsmoralen är sämst. Men idag så verkligen bekräftades det, hur mcyket som helst att göra. På vissa stationer mer än andra, men då tycker jag att man hjälper väl till där det behövs? Men nej, då låter man vissa jobba dubbelt så hårt istället. Blir så less ibland, tyckte man satte ganska tydliga förväntningar. Men....

Ny dag imorgon, då åker piskan fram, fan om man inte springer fortare då..

Lucia imorgon, Citerar Per Holmgren AKA pappa

"Sankta lucia skänk mig en tia, inte en femma för det har jag hemma"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0