901205

För nitton år sedan den 5 december, jag var fyra år. Satt jag en sen eftermiddag på uppsala akademiska sjukhus och tittade på julkalendern, det var Kurt Olsson kommer jag ihåg. Jag han se det flera gånger för jag var där så länge, jag var ganska uttråkad och less och lite bångstyrig som fyraåringar kan vara. Men sedan introducerades jag för min lillasyster, som föddes just denna dag. The happiest day of my life ;) 

Denna syster namngavs senare Sara, och vem kom på mdet fina namnet om inte jag själv! Det är sant, fråga min mamma. Jag kommer ihåg samtalet, de var inne på victoria och jag sa "Nej hon ska heta Sara" och så fick det lov att bli ;) 


Denna vackra bebis (lite knubbig kanske, haha ;) har idag hunit bli hela 19 år gammal och varit med om mycket i sitt liv, men står idag starkare än aldrig för. Du är min idol lillasyster!

Grattis på födelsedagen, jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Sara

:')

Tack thessa:)



Älskar dig

2009-12-05 @ 17:24:08
URL: http://livinginkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0