Upp och ner ner och upp

Mycket sjukdomar i veckan, och jag känner att min hals tjocknar mer och mer inte ett gått tecken må jag säga. Dum nog som jag var for jag ju ut och åkte skidor i morse också, men det var trevligt hur som helst måste se till att följa med Cissi och Johanna flera gånger :)

Har varit mycket arg i veckan, har jobbat en hel del extra för att Fanny varit sjuk. Stackarn har fått vara med om mycket elände nu! Så henne var jag absolut inte arg på klart att jag ställer upp och jobbar om det behövs, det jag däremot lesnat på är att det bara är jag som ställer upp. Man kan inte gnälla om att man inte får något ansvar och sedan när man får den möjligheten se sig själv som ett offer som blir utnyttjat. Fy fan säger jag, man får ingenting gratis i livet kan jag säga till dig! Jag blev upprörd då jag fick jobba på lördagen trots att jag hade planerat att gå ut på fredagen samt att jag skulle fara på IKSU spa på lördagen vilket innebar att jag fick ställa in alla mina planer när du inte hade några alls.Orättvist! 

Å visst ä jag lite drama queen men va faaan ibland måste jag sätta mig själv i första rummet :P   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0