Julen

Ska åka hem nästa vecka, men jag vet inte hur eller när dock. Måste fixa en kattvakt till att börja med. Simon den lymeln rymmer ju redan på lördagen. Själv jobbar man 14-23 hela veckan utom torsdag, thats sucks ska jag säga!

Aja blir väl julstök fram till småtimmarna skulle jag gissa på..

Julen är inte helt bestämd än, nackdel med att ha skilda föräldrar samt en sambo. Man måste vara på så många ställen på samma gång, hos mamma sedan hos pappa, sedan hos simons familj, sedan träffa min släkt allt från mormor i bollnäs till farmor i Björklinge, sedan Simons släkt så jag har lite att göra de fem dagar jag är hemma :P

Men en sak är säker, jag ska dricka juldrink på julafton :)

Tips:
Ta ett stort glas (gärna ett highballglas)
Fyll upp det med lite is
Pressa i en skvätt i citron
Tillsätt en skvätt gin och toppa med julmust och kronan på verket pryd galset med en citronskiva. Jätte gott! 

Juldagen då? Ska ut på upptåg med min syster, men även här vet jag inte hur, när eller var? Vi skulle på möbeln (ett ställe där man ordnar danser i vår kommun som inte är så stor) men i år har man börjat med förköp på ww.ticknet.se    men där är det slutsålt, det går att köpa på plats men då kan man få köa i en hel evighet, och sedan känns 180 spänn för att få gå på dans på möbeln väldigt dyrt, samtidigt som det vore hemskt skoj att träffa en massa folk man inte träffat på evigheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0