8 år <3

Igår eller i tisdags (beroende på om man frågar mig eller Simon) var det hur som helst vår 8 års dag. Jag var hemma och var sjuk, och blev på kvällen överraskad av min kära sambo som hade köpt blommar och lagade middag :)

Tänk vad tiden har gått fort! Känns inte direkt som 8 år sedan vi hånglade hela natten i min säng, herregud att vi orkade säger jag bara. Fast iofs nu när jag tänker efter så är det rätt länge sedan jag hade träningsvärk i tungan, för det hade jag verkligen för ganska exakt 8 år sedan!

Vad hade jag varit utan dig? Hade jag ens funnits kvar på denna jord om det inte vore för dig? Du är min värld, min hjälte, mitt allt! Jag vet att många tvivlar på vårt förhållande genom åren som gått, med tanke på att jag är en aning flörtig, och jag säger ofta vad jag tänker för tillfället (=PMS). Å det har funnits många tillfällen då jag kännt att jag bara vill kasta in handuken, jag har varit less, ledsen, frustrerad och upprörd för många saker. Men du har aldrig gett upp oss, du har alltid varit den som kämpat för mig och för vårt förhållande och för det kan jag inte mer än tacka dig :)  

Men det viktigaste är trots allt, jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHAHAHAHAHAHHAHA! <3

2009-09-28 @ 15:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0