TV!!

Vad vore livet utan att kunna följa allt drama på tv? Helt sjukt tråkigt, för vems liv skulle man annars kunna bry sig om? Sitt eget? Gud så tråkigt.. Då har jag ju hellre koll på vad som försigår i Susan Mayers liv eller varför inte Meridith Greys.. 

Satt just och kollade på en av mina favorit sajter E! Online och spanade in watch with kirstin som då alltså är en hel sida med bara tv skvaller. För jag är ju tyvärr en sådan person som inte kan vänta på att avsnitten visas i Sverige, utan är det en serie jag verkligen gillar då måste jag se den med detsamma. Olagligt, ja det är sant. Men jag väljer att tro att min handling är laglig för att jag raderar alltid filen direkt efter att jag sett den, för att inte kunna missbruka min makt att se serien när det passar mig. På så vis är det som att jag sett den på tv, nästan iaf ;) Eller ni kan ju alltid låta mig få inbilla mig  det, så känns det iaf bättre! 

Märkte dock att jag följer ganska många serier nu, när jag börjar räkna efter så är det alldeles för många.. Här kommer mina topp tio serier :)  

1. One tree hill- Intrigen Leyton fortsätter
2. Desperate Housewifes- Soo much drama
3.Grey´s Anatomy- sjukhusdrama så sjukt spännande och även en smula komiskt ibland.  
4..Gossip girl- Snygga kläder och heta pojkar
5.Samantha Who?- ROLIG!
6.Brothers and Sisters- Familj och drama 
7.Ugly Betty - En serie som får oss fula att känna oss välkomna i världen :)
8.Friday night lights- high schooldrama kombinerat med Amerikansk fotboll. Bra kombination?
9..Dirty Sexy money. NYC, rikedomar bara några av de saker som faschinerar mig här i livet ;)   
10.Scrubs- Man kan ju inte få för mycket av Rowdy..
11.Private practice- Lite halv trist spin off, var är McSteamy???  
  

Helt sjukt eller hur, 11 serier som jag ser varje vecka. Eller vissa laddar jag ju hem allt eftersom, för de är inte sååå bra, men vissa måste jag bara se på en gång. Exempelvis OTH som jag varit besatt med sedan den stora cliffhangern i säsong fem. Helt sjukt, men nu har jag sökt upp så många spoliers som jag bara kan, så nu vet jag att jag måste ha rätt i vad som kommer att hända. Jag är helt enkelt så sjukt jävla nyfiken, måste försöka behärska mig men det är inte alltid så lätt. Men den 1 september är det säsongs premiär i USA det vill säga att den 2:a september kommer jag var svår att nå..
 
Samantha who? är en serie jag kan rekomendera varmt, roligt sitcom i stil med exempelvis scrubs och även lite likt vänner. Tror det är därför jag gillar serien så mycket. Scrubs har ju även varit en favvo, men har tappat gnistan lite och sedan det blev klart att Zac Braff och Bill Lawrence kommer hoppa av efter denns säsong så känns den inte längre lika aktuell att följa den.. Jag ser hemskt mycket tjejserier försöker bättra på min tv-smak lite och har börjat se Dexter, som en en ganska bra serie. Har inte riktigt satt mig in i den ännu, men det ska jag se till att göra i höst tror säkert den kan peta tråkiga serier som är på min topp tio lista nu som t.ex. Private practice, eller Ugly Betty..    Men ingen serie kommer knäcka den förevigt bästa serien i mitt liv, Vänner! Jag säger bara, How u doin?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0