löning :)

Skönt idag är det löning, ska det bli en beställning ifrån forever21 eller ska man köpa ny tele? Har spannat in en sonyericsson med MP3, skulle vara bra eftersom min walkman har gått sönder. Å Kermit har tuggat sönder mitt headset till telefonen så jag kan inte ens lyssna på radio på vägen till jobbet längre, och det är katastrof!  


Annars jobb och jobb idag har det varit en helt vanlig dag på jobbet. Varken mer eller mindre roligt än vad det brukar vara, men dock ska jag ha kassautbildning imorgon. Det ska bli roligt!

Ska leka med Cissi också, måste slå en pling åt na.. Måste ta mig på IKSU också men må kurera min kropp först.. Sen så måste jag ta tag i min träning!


Nu må jag dra ska på "provsmakning" inför ny kampanj på strömpilen. Hela gänget ska dit, det ska bli kul!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0