En ny Therese?

Glömde ju det allra viktigaste jag har ju faktiskt klippt mig idag. Har klippt lugg, ser inte riktigt klok ut just nu. Men det kommer nog att bli bra tillsist hoppas jag. Har även införskaffat lite nya kläder idag till min nya höstgarderob, blivit mycket grått men jag tyckte det var passande eftersom jag är ju rätt grå och tråkig...  

Jobbar på ett nytt jag, framför allt ett smalare jag. Har inte gått så bra hitills på grund av inflamation i stortån, fall ner för trappor och likande. Så jag har inte kunnat träna som jag velat, men nästa vecka ska jag ta tag i mitt tränande på IKSU, okej? Emelie och jag har prata länge om att ta tag i iksu, men hon tog tag i det före mig så jag ligger tyvärr lite efter..

Men nästa vecka då jävlar!

Har hittat en låt jag gillar också.. Disturbia- Rhianna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0